2014-03-05

Ljuskort

Creativicas Marstävling är bingo, jag älskar bingoutmaningar och jag har valt att göra det första raden, bingon och utmaningen hittar du här, en skiss, earthhour och ett grönt hjärta. 
Jag valde att göra skissen på fliken, fast jag har vänt på ränderna som var på mitt randiga papper, hjärtat har jag valt att tolka i små ritade hjärtan längst kanten på pappret, det gröna i hjärtat är förstås kortet och slutligen Earthhour har jag valt att tolka med ljusen både värmeljusen och digin som kommer från Opalmanor, för det är ju just det man gör då, glöm inte det den 28 Mars 20:30-21:30 släck ner allt, tänd ljus och bara mys eller skapa ett Earthhour party om du inte vill bara sitta hemma själv :)

2 kommentarer:

  1. Gorgeous card & gift Sewe, love it!

    Donna x

    SvaraRadera
  2. Superfint! Och härlig tolkning av bingobrickan! Tack för att du är med i vår tävling!
    /lykta från Creativica

    SvaraRadera